Nyckeln till frihet (texten i inlägget är konstig med massa mellanrum och skit, vet inte varför)

Jag behöver inte säga så mycket egentligen: kraftfull, rörande, genialisk, verklig, välgjord, välspelad. Enda anledningen till att den inte får full pott är att den var lite onödigt seg den första halvtimmen (tänk nu inte såhär "ja men då orkar jag inte se den"). Den var superbra och så...jag vet inte, den rörde mitt hjärta! Betyg: ♥♥♥♥,5 / 5

Har haft huvudvärk sen igår eftermiddag, så jag kryper till sängs nu. Imorgon drar jag tidigt till Vaxholm med mami, mostrarna och ingift morbror, kanske även mamis bästa väninna och min barndomskompis hänger med, vi får se :). Godnatt bloggare och läsare! ♥


Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback