Recensioner

Bea gick hem för någon kvart sen och nu sitter jag här och ska snart gå och borsta tänderna. Har sett tre filmer i dag så jag tänkte ändå att jag skulle skriva om vad jag tycker, som jag alltid gör =). Så här kommer filmrecensionerna;

På smällen - en underbar film som bjuder på många skratt och galenheter! Den innehöll onödigt många svordomar som inte direkt förde filmen framåt, vilket var lite störande, men äh, den var otroligt mysig =). Sitter man hemma någon kväll och vill se en mysig film som bjuder på skratt men även en historia och ett budskap så är denna film ett klart val. Betyg: ♥♥♥♥ / 5





Yes Man
- en riktig feel good film. Jim Carrey gör en otroligt bra roll och hans karaktär är galen och rolig som alltid. Den här filmen borde ses av alla som vill skratta lite! =). Betyg: ♥♥♥ ½ / 5



Unknown
- den skulle vara så bra, som genomtänkt och bla bla bla...men icke! Även om jag betalade ynka 20kr på filmen så känns det som bortkastade pengar. Hela filmen förutom kanske 10 minuter utspelar sig på samma ställe och man fattar ingenting! Kanske det är det de menar när de säger att den är så bra och smart, att det är för att de lyckats med att förvirra tittarna till att absolut inte veta något eller hänga med. Både Beatrice och jag blev besvikna. Nästan så att jag ändå måste se den igen för att försöka att förstå...men jag kommer inte lyckas. Betyg: ♥ / 5




Nu blir det sängen =)
Kramar ♥

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback