Sego

Jag sov som en prinsessa inatt, vaknade inte en enda gång! Tror jag somnade på rygg och vaknade på rygg, haha, snacka om att jag har varit helt utmattad de senaste dagarna :P. Tänkte ladda upp bilder nu från igår men minneskortslässaren är bortsprungen! Så ni får bilderna när jag hittar den. Ibland undrar jag om teknikprylar har ben att springa med, haha.

Dagens planer = inga planer alls. Pratat lite med Emil i telefon om The Voice 2009, som han nu ska hänga med på, astrevligt! Har inte träffat honom på ca ett år, helt sjuk vad tiden går! Vi catchade upp lite grann och så =). Vill att det ska bli tisdag eller onsdag nu så jag kanske få mitt körkort nu, slipper jag alltid ha med de där papprena som jag måste ha med mig nu. Ska nog hyra massa filmer ikväll! =), har ju massa tid att titta på de nu! Ska hyra några skräckisar och några kärleksdraman och någon action blir det nog också! Mys. Det blir nog filmhelg för mamma och mig, inte fy skam! =)

Puss på er så länge!

En snygging såhär på "morgon" kvisten ;)

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback