Shopping

God dagens!

Allt bra med er? =). Jag har varit i Forum i dag med mamma och köpt massa grejjer på REA. Två T-shirts, två klänningar, ett par skor, strumpor och en väska. Fina grejjer =). Ni får se det senare ikväll eller imorgon för nu ska jag göra mig iordning för att om ca en timme (oj hjälp bäst att sätta fart!!) åka iväg med tuss till min syster där det är grillparty och lite sånt!

Ha en fin kväll!
Pussar


Lite av dagens outfit, älskar tröjan. Köpte den på H&M för några år sen =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hallå, alla har inte semester än, så du kan ju inte hålla oss på halster, upp m bilderna jag e ju nyfiken ju =). Muss muss storasyster.

2009-07-06 @ 09:52:50
URL: http://bobw.blogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback