Åh vad skönt med sommar!

Känns ganska tråkigt att jag inte bloggar lika mycket som förut, men jag kan ju inte låta bli att vara ute i det fantastiska vädret + att tiden går så fort att helt plötsligt är klockan över 12 på natten och sen ska man sova. Det är så härligt att sommaren är här och det verkar som att besöket inte är kortvarigt. När det är sånt här väder är det otroligt onödigt att åka utomlands tycker jag, det blåser till och med varm luft! Skulle vilja åka till Skåne eller något, ta med hundarna och familjen och bara vara =). Men det kommer inte hända, istället sitter jag här på vår soliga altan (vilket är lika mysigt, förutom det faktum att vi inte har någon pool eller hav i närheten).

Ska fortsätta lyssna på Michael Jackson nu och försöka få det att sjunka in, även om jag vet att jag kommer känna likadant om en vecka, att det inte är sant, att jag inte vill att det ska vara sant. I want you back!

Puss på er från lilla mig =)

Funkar bara att ladda upp bilder från arkivet, så ni får bara denna än så länge.

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback