Bokmal nästa?

Ska jag bli en bokmal nu? Kanske det. Jag har i alla fall börjat läsa Twilight nu, även den lånad av Beatrice. Har även pratat med Danne och nu tänkte jag nog lägga mig i sängen och läsa boken....jag läser inte alls ofta och det är säkert jättebra att läsa den på engelska också! Om jag tycker om den här boken blir det till att beställa alla böcker, för alla jag känner har ju läst de flera gånger och kan inte lägga ifrån sig boken...hoppas att det blir så för mig också! För det är så mysigt på något sätt att bli helt uppslukad av en bok, men det har bara hänt mig en gång och det var när jag läste "Hur Kär Får Man Bli?" som jag förresten köpte i dag på rea (woho!).

Just nu.

Kommentarer
Postat av: bea

Hihi! Ja, den är jätte bra vännen. ;)

Skönt, hur ser din dag ut imorgon?

älskar dig, puss puss <3

2009-06-09 @ 22:07:18
URL: http://browneyed.webblogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback