Hemma

Nu har jag ätit middag, kollat på Mean Girls, hunnit prata med lite vänner och vara lite med familjen, nu hinner jag blogga lite grann.

Har haft det jättemysigt hos Lina (sis). Jag, mamsen och syrran åkte till Bauhaus, köpte svenska jordgubbar som vi åt med mjölk och massa socker, drack kaffe, åt smulrabarberpaj som Lina bakat, gjorde iordning trådgården (eller ja, på det hörnet var jag inte med så mycket, jag frös) och bara njutit av varandras sällskap =). Nu sitter jag och har chattat lite med Erik och rensat lite mer bilder och organiserat dom, känns bra. Nu är det bara ca 9000 bilder kvar...rensabilder/sorterabilder-hela-sommaren here I come!

Jag tror jag ska lägga mig tidig ikväll. Ska ner och sminka av mig och allt sånt där (ångrar att jag sminkat mig i dag, så jobbigt att behöva gå ner för att tvätta bort det, haha *lat*) och sen ska jag ligga och läsa till klockan 00:00 i Twilight, den blir bättre och bättre ju längre jag kommer i den. I love it, så jag ska köpa alla böcker på engelska nu, det lovade jag mig själv om jag tyckte den första var bra!

Sov så gott! Godnatt. Buenas noches. G'night. Guten nacht.


Bildbrist!



Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback