Lördag!

Nu har jag vaknat - blivit väckt - och kört pappa till jobbet (med mamma i bilen också så klart =P). Jag ska äta frukost nu tänkte jag, sen bär det vidare till Forum där jag ska lämna tillbaka en klänning jag köpte som inte passade alls, alldeles för stor x), sen blir det folkhälsoinstitutet (systembolaget). Ska nog köpa jordgubbar också och bara ta det lugnt i dag, mår inte så bra faktiskt, inte bara pga att jag är helt förkyld och hostar upp lungorna snart, utan för att det känns så tomt när Michael gått bort...känns verkligen tomt. Världen behöver fler som han! Såna som bryr sig om det mest värdefulla vi har - jordens barn - och som gjorde allt för att stödja de organisationer som hjälpte utsatta barn och vuxna över hela världen! Han var fantastisk.

Nu ska jag inte sitta här och bli emotionell, för då blir det bara jobbigt för både er och mig själv. Tears.
Vi hörs senare under dagen! Puss och Kramar.

Förresten så var jag med i tidningar på nätet. Såhär stod det;

18-åriga Emma Adolfsson var en av de första på plats. På vägen hade hon köpt en ny Michael Jackson-tröja för att visa hur viktig han var. Butiken hade höjt priset över natten - från 100 kronor till 199.

- "Det är svårt att sätta ord på hur mycket han betyder, för han är ändå The King of Pop. Han har gjort att popkulturen vuxit så otroligt mycket och popen kommer alltid att finnas kvar tack vare honom."

Precis så är det! Tack för att ni inte förvred något jag sa.



Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback