Love, music, dance!

Jag vet att det blir massa Michael Jackson saker nu. Kommer nog vara så ett tag framöver (ska försöka fokusera på att skriva om annat också). Men jag säger bara;

- kärlek
- dans
- minnen
- tacksamhet
- charity
- godhet
- popkung

...vill ni att jag ska fortsätta?
Han är min största idol och mina barn ska få växa upp med hans musik. Än en gång, vi har förlorat legenden, musikgeniet som betydde så mycket, i vissa fall allt, för så många människor. Michael Jackson kommer aldrig att dö på "riktigt", men the show is over. Jag säger detta som så många andra säger; Jag glömmer aldrig Michael Jackson. Han finns i mitt hjärta och jag kommer bära honom med mig så länge jag lever!







Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback