New Moon

Ska jag behöva vänta ända till November för att få se uppföljaren till Twilight...crap! Tur att jag har boken att läsa. Har bara kommit till sida 35, men nu börjar den bli bra. Tyckte den var lite seg i början men det börjar ordna upp sig, haha. Jag beordrar (nästan) alla som inte sett den att se Twilight, för man blir ju nerkärad i denna otroligt snyggt berättade och spelade storyn! Jag menar det.
Imorgon ska vi tydligen till Hellasgården och grilla. Men jag har fått tillbaka min magkatarr så jag skiter nog i det. Stannar hemma istället och plockar lite här hemma, kollar på film och bara tar det lugnt! Det behövs =).

Nu ska jag läsa godnattsaga (Twilight) sen ska jag sova.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: bea

gumman då... magkatarr nu igen! Fy! Hur mår du annars?

Jag vet... hur fan ska man klara sig till 20 november... sitter och ser trailern nu. igen. suck. varför blir man så här fast i något liksom??

Jag älskar dig <3

Krya på dig gumman!

2009-06-10 @ 08:35:40
URL: http://browneyed.webblogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback