Pissväder

Klockan ringde klockan 06:00 imorse men jag snoozade (som vanligt) i 20 minuter. Kollade ut genom fönstret och vad får jag se? Jo massa moln och inte en enda glipa där solen tittar fram, inte en enda! Alltså en typisk Sverige-sommar-dag. Ska vi få sån här "sommar" i år? Undrar hur många % av det här sommarlovet vi faktiskt kommer kunna njuta av solen (?)...man kan ju alltid drömma.

Jag har inte alls tid att sitta här för jag ska gå om 50 minuter och jag har inte ens klätt på mig. Måste hinna ut med voffsingarna också. Efter skolavslutningen blir det en öl med farsan i stan, mums! =). Fast det kanske inte blir så mysigt om man ska behöva sitta inne. Jag hoppas att solen tittar fram under dagen!

Ha en bra dag och alla ni som också får sommarlov i dag; hoppas ni får en trevlig avslutning!



Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback