Random bilder från igår;

Filmen var som sagt äckligt bra och vi kanske ska se den ikväll, again ;). Den får 5/5 faktiskt! För effekterna var så grymt bra gjorda och ja, jag bara älskade den. Det hjälpte ju "lite" att Shia LaBeouf var sjukt snygg....het...vacker, och allt det där ;D

Här är lite bilder från igår;

Såhääääär glad var jag efter filmen! =D


Älsklingen och jag


"Jag ska bara kolla självutlösaren på den här", haha x)


I love you


Shoes...varför fotade jag dom? ....


Happy all night long, även om jag är sjuk! Allt tack vare den superbra filmen ;)


Filmen var som sagt; awesome!


Jag klockan 00:och nåt


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Nu måste jag göra mig iordning för läkaren, ska ta min sista Gardasil-spruta...hjälp :<
Ha en bra dag! =)
Kramar ♥

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback