Grabbarna <3

Nu har pojksen åkt. Det har varit en underbar helg och de är båda så otroligt söta! Vi har ätit god mat, ätit massa godis, gått på bio (vi såg Terminator Salvation som jag sett två gånger denna vecka, haha), tagit promenader...ja, haft det väldigt mysigt. Men efter att vi kramats massor på centralstationen i dag så gick det faktiskt inte att hålla tårarna tillbaka...det var bara så jobbigt att se de stiga på bussen. Konstigt egentligen, eftersom vi ses ju säkert snart igen, men det känns bara så otroligt jobbigt. Efter att bussen kört iväg så gick jag och My hand i hand och sa inte så mycket...i bilen påväg hem blev det jobbigt dock. Då fick jag ett sms och min smssignal är "va saru, get out of here" som Danne säger på grov Stockholmska...och då grät jag, och jag sa till mamma "varför gråter jag, vi ses ju igen" och hon svarade "det är ändå ett avsked på något sätt, jag gillar inte heller avsked"...och ja, det är väl sant. Avsked är aldrig roliga. Oavsett om de är för en stund eller om det är för gott.

När vi kom hem så satt nallarna vi fått av dom på köksbänken och då blev det ju bara ännu mer jobbigt så jag och My gick upp med nallarna i famnen och så la vi oss ner i min säng och pratade nästan ingenting, det behövdes inte. Sen sov vi i 45 minuter...

Nu har jag ätit tacos vilket såklart påminner mig om grabbarna grus. Snart kommer Karin så jag ska försöka sova lite till innan dess för jag känner att mitt humör står still på depp.

I alla fall så var helgen underbar! Jag önskar att det var fredag igen och klockan var 21:30...
bilder kommer sen!



Look like shit. Men så är det. Nallen fick jag i alla fall från grabbarna, den ska få sitta på hedersplats!

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback