Stupa ner i sängen!

Har haft en supermysig kväll med min bigsis, Ari och mamsen. Kollade på film (Benjamin Button....) som jag sett förut men den här gången blev jag inte lika kär som jag blev förra gången. Den är ju ändå 2h och 40 minuter lång, kanske inte den bästa filmen att kolla på när man är trött på kvällen då? Men men, jag är glad att jag såg den på bio när den kom ut där, för då älskade jag den.

Imorgon är det skolavslutning och jag måste gå upp klockan sex imorgon för att hinna med allt jag tänkt hinna med! Jobbigt. Jag hatar tidiga morgonar, verkligen hatar! Men som sagt, 2½ månads sommarlov och jag kan sova hur länge jag vill =). Nu blir det sängen om jag ska orka upp...men först ska jag läsa i Twilight ;).

Godnatt på er!

I loke like a ghost.

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback