Sunday rain

Alltså, det regnar non stop. Detta är inte vad jag eller resten av svenska folket klassar som sommar...solen kom nu! =). Jag intalar mig själv att det regnar så mycket nu för att marken och skogarna ska klara den hetta och därmed torka som kommer snart. Om några dagar bara. Vi säger så! Jag tycker i alla fall att det låter jättebra!

Jag ska börja föra över filmer till min stationära dator däruppe från mammas bärbara (har typ ockuperat hela hennes dator med mina bilder och musik...) samt börja rensa massa bilder och så. Jag har alldeles för mycket bilder, närmare bestämt 8798 bilder, haha. Jag tror jag har 6000 bilder där uppe på min stationära. Dags att börja bränna DVD;er på mina "fotograf" bilder kanske, för de vill jag inte bli av med.
 
Ja, dags att sätta igång! 


Mys!
 

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback