Twilight i min brevlåda snart!

Japp, beställde precis filmen and I can't wait. Kommer kolla som en galning på den i helgen, haha.
Min magkatarr är icke bra men jag ska i alla fall pallra mig iväg till Forum en snabbis för att kolla på studentpresenter =), så jag ska väl förmodligen sluta blogga nu och sminka mig istället och gå ut med hundarna. Ska ringa min älskling Bea och fråga om hon kanske vill följa med mig till Forum, så tråkigt att gå själv.

Jaja, dags att ge mig av!
Jag mobilbloggar under dagen.


WEI! :D

Kommentarer
Postat av: your true tuss

jag hade gärna hängt med, problemet var att jag var iväg själv. Hoppas studentmottagningen idag var kul, det var faktiskt inte så dumt på den jag va på heller. Hörs imorn väl, love you honey <3<3<3

PUSS :*

2009-06-10 @ 22:03:52
URL: http://browneyed.webblogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback