Twilight

Som man säger; bättre sent än aldrig. Lånade Twilight av min älsklingsvän Bea i dag och har precis kollat klart på den. Var tvungen att logga in här och skriva vad jag tyckte för jag är i extas, haha. Den var helt underbar. Jag trodde att jag inte skulle tycka om den eftersom jag inte gillar science fiction filmer, men den var helt underbar! Och ja tjejer, jag måste hålla med er om att Robert Pattinson är riktigt snygg i filmen - först var han dock inte det tyckte jag, det var när jag märkte hans mystik på riktigt och hans karaktär i filmen som jag blev såld. Hela filmen var mystisk och så otroligt bra! Stormande kärlekshistoria som fick mig att tappa andan...jag ska börja läsa böckerna nu kan jag säga och jag hänger med på premiären i november helt klart! Ja. Se den om ni inte sett den säger jag bara!


Lite bilder;


Underbar scen i filmen ♥
















Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback