Vad ska man göra sen?

På fredag är det sommarlov - mitt sista sommarlov. Kan inte riktigt förstå hur fort tiden går, och lika fort som vintern kom, kommer sommaren att gå vilket inte gör mig särskilt upprymd. Detta sommarlov kanske jag ska sysselsätta mig med att läsa massa böcker? Jag kanske behöver en sommar att bara ta det lugnt, inte ha någon eller något inplanerat utan bara vara hemma och ta det lugnt.  Efter sommarlovet går jag i trean, sista ring, sista året på gymnasiet...känns ganska skumt att det är jag som nästa år som ska stå där och skrika på ett flak och bli nersprutad med massa öl och gråta och skratta om vartannat. Ska verkligen försöka att kämpa med betygen nästa termin. Jag vill stå där på graduationday och känna mig nöjd över mina betyg och vad jag har åstadkommit! Jag måste ta mig i kragen nästa termin. Hoppas bara att jag inte blir sjuk lika mycket som jag varit nu i tvåan.

Nej hörni små bloggläsare, nu ska jag dra mig mot badrummet och borsta tänderna och sen lägga mig i sängen! Fy vad skönt. Ska försöka läsa lite i Twilight, men frågan är om jag orkar hålla mina ögon öppna. Tror inte det. Men jag är ledig imorgon så jag kan läsa massor då om jag har lust.

Vi hörs i alla fall imorgon! =)
Puss och godnatt.

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback