Vaknade med ont i magen

Ingen skola för mig i dag blev det. Jag vaknade med ont i magen och sen så bara orkade jag inte ta mig till skolan. Har fortfarande jätteont i magen men ska ändå snart bege mig till läkaren för en astmautredning...orkar inte egentligen men jag måste. På tal om ont i magen, så kunde jag inte låta bli att lyssna på inspelningarna på min mobil: "GET OUT OF HERE, BEATBOX SOM GÄLLER DÅRÅ" och sen mitt i allt kommer Jockes glada stämma "plocka krusbär hela dagen, plocka krusbär ont i magen, ja jag plockar krusbär"...ni fattar nog inte det roliga, men det var kul kan jag säga och vi garvade som sjutton, fy vad jag saknar grabbarna ♥. Ni ska veta att jag älskade att ha er här! Ni är underbara.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bege mig mot bussen.
Vi hörs senare i dag, puss ♥


Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback