"Vilka bra betyg du har"..."jag är stolt"

En liten (men ändå grymt betydande!) kommentar jag fick av mamma nyss. När jag sa "näe det har jag inte, de är dåliga" så ändrade hon ton och sa bestämt "Look me in the eyes. Nu börjar vi om. VILKA BRA BETYG DU HAR" och jag sa "tack" och då la hon till "jag är stolt över dig". Detta även om jag nu har två tillfälliga IG;n för att jag inte lämnat in två uppgifter pga att jag varit så mycket sjuk. Jag är så oerhört tacksam att mina föräldrar inte pressar mig till att ha bäst betyg i skolan. Då menar jag oerhört tacksam. För den pressen skulle inet jag klara av, jag har prestationsångest redan, så det skulle inte vara bra. Mina föräldrar är stolta över mig om jag skulle uppnå "bara" G i alla ämnen. Tack för det!


Kommentarer
Postat av: syster

HJÄRTAT! Jag är också stolt över dig. Du kan ju inte göra något åt frånvaro som beror på sjukdom. Du har varit så duktig! Älskar dig massor. Det VET du... Puss puss puss puss

2009-06-13 @ 23:04:23
URL: http://bobw.blogg.se/
Postat av: your true tuss

Jag älskar dig :)

Ses väl snart hoppas jag, du har underbara föräldrar. Det måste du hälsa dom om dom inte redan är upplysta om det. PUSS<3 Du är grym Emma, hjärtat!

2009-06-14 @ 13:12:52
URL: http://browneyed.webblogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback