05:45

Ja. 05:45 ska jag upp imorgon och gå till jobbet. Känns riktigt tungt, men ändå kul! Slutar ju tidigare då också så det känns ju rätt bra i alla fall. Kan ju välja att jobba över då också och då blir det ju bara ännu mer pengar, så jag är nöjd no matter what :). Detta med jobb är helt underbart! För jag ska nämligen läras upp i receptionen...är väldigt nervös för hur det ska gå, men min syster kommer lära mig bra, det vet jag, men är nervös för att jag ska göra dåligt ifrån mig eller inte räcka till på något sätt eller ja, ni vet alla tankar som möjligen kan komma kommer nu, icke bra när man ska sova liksom. Skulle angående att sova gått och lagt mig klockan 21 men sen började jag tvätta, så nu måste jag hänga den...smart. Men jag behöver kläderna till jobbet imorgon, så det behövdes väl ändå I guess. Men ja, det där med att komma i säng när man tänkt går inte ofta som planerat...så är det väl med nästan alla tror jag. Har duschat och så också så jag inte behöver göra det imorgon bitti, för det hinner jag inte då, dessutom hade jag i så fall behövt gå upp typ 05:15, och det vägrar jag göra! Hann faktiskt också träffa tuss som jag inte träffat på typ en vecka (!). Det var mycket trevligt, vi pratade massa och bestämde dejt nu i helgen - mys! Fick också kvällspromenaden med hundarna avklarad så det måste jag inte göra nu heller, jag är flitig! Haha x).

Måste som sagt fortsätta hänga tvätten nu
och sen måste jag verkligen komma i säng! Känner att stressen kommer och påverkar mig här nu, så jag ska ta och lugna ner mig lite.
Sov gott alla tösar och pojkar där ute! Kärlek till er.

Pussar och Kramar <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

men tack så mkt :D :D

2009-03-02 @ 21:55:27
URL: http://josephinesofia.blogg.se/
Postat av: emma

Svar: Jo, det känns lite jobbigt faktiskt :( Men jag tror nog jag överlever.

Ja, jag längtar som tusan! Ge mig sommar och värme! :D

2009-03-02 @ 22:09:06
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback