090306

God dagens på bloggen och bloggläsare! :)

Jag sitter på jobbet jag. Struntade i historialektionen i dag för jag orkar bara inte. Jag har aldrig varit såhär skoltrött - någonsin! Jag orkar inte ta tag i något, alla lektioner är en pina...ja...ni som varit såhär skoltrötta fattar vad jag menar!
Jag skulle så gärna vilja hoppa av och jobba istället. Men ja, det går väl över...fast jobba istället skulle väl alla välja om de visste att de i framtiden inte skulle behöva ha en fullständig gymnasieutbildning i CV:et, men nu måste man ju det...suck! Jaja...nu sitter jag i alla fall på jobbet och ska snart åka med Lina hem för att åka med henne och mina systerdöttrar till stallet :), det ska bli mysigt ^^, har tagit kameran med mig också så jag ska försöka få lite fina foton på hästarna ^^, hästar är verkligen vackra!

Jaja, nu har jag inte så mycket att göra för tillfället, har arkiverat hur mycket som helst i dag, med hjälp av Linda (min syster) så nu tänkte jag gå runt och fråga lite folk om de behöver hjälp med något, kan ju inte sitta här och häcka...bara göra ingenting, nej det klarar jag inte! :P

Vi hörs efter att jag kommit hem senare ikväll :)
Puss och Kram!


Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback