14 Mars

Hejsan!

Kreativ rubrik va? Jag är nästan stolt över mig själv...*ironi*. Jag vaknade faktiskt ganska tidigt i dag :), åt en stadig frukost för en gångs skull (brukar inte äta frukost för jag mår illa på morgonen eller så hinner jag inte) - havregrynsgröt med mosad banan och lite sirap, mums var det kan jag säga! Pappa åt också det ^^. Jag har också hunnit rulla lite chokladbollar för min systerson ska ha kalas i dag på sitt dagis, så dit ska vi snart och lämna dom. Förhoppningsvis får jag ett nätverkskort till MIN dator där uppe i dag så internet kan funka någongång, då kan jag äntligen få mitt rum städat också xD. För jag spenderar ju ganska mycket tid framför datorn men nu när den inte funkat däruppe har jag knappt varit på mitt rum (läs; inget alls) förutom att det har blivit en sopstation där alla mina kläder hamnat! (illa). Hur är allt med er? =). Hoppas allt är bra. Jag har själv en dundrande huvudvärk som vägrar gå över som jag haft nu i typ tre, fyra veckor till och från, det är inge vidare skoj kan jag tala om. Huvudvärk är en utav de värsta värkerna faktiskt, tycker jag. Det, växtvärk och tandvärk...hualigen!

Nu måste jag börja göra mig i ordning, men vi hörs senare, I promise.
Vilka hejar ni på i melodifestivalen ikväll då? :D
Jag säger bara EMD eller Måns. Thats it. Det är även okej med Sarah Dawn Finer, hennes låt är grym! Jag är dock rädd att caroline af Ugglas eller vad hon nu heter är väldigt folkkär, alla tycker hennes scennärvaro (som jag anser vara läskig!) är jättemysig, men men. Hoppas INTE hon vinner, då tänker inte jag kolla på the grand finale i ESC sen, det kan jag lova ><.

Puss och Kram så länge =) <3 // Emma


Tog kort på mammas underbara tulpaner hon köpte, helt jättevackra!



Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback