18 Mars

Hej bloggen ♥

I dag är en perfekt dag att gå ut och fota, men har jag gjort det? Nej. Jag önskar jag hade en systemkamera! Skulle inte göra något annat än att fota då, haha xD. Fota är det bästa jag vet ♥, det verkligen är så! Det finns inget som slår att gå ut en dag och fota, massor! Andra kanske inte ens förstår sig på vad man fotat eller varför man fotat just det, men det är det som är själva grejjen, att fota är så personligt. Jag kan inte förklara bättre än så...förlåt, haha.
I dag har varit en bra dag, har fått lyssna på inspirerande snack av en producent från LA och Dani (från forna A-Teens) + hans producent (tror jag det var), de pratade om hur det är att vara i branshen och lite runt det, mycket intressant! Även om jag när de frågade om hur många som ville jobba med detta i framtiden och leva på att vara artist/musiker - inte räckte upp handen. Vet inte, men jag är osäker. Tror inte jag vill bli artist, det känns för långt bort och dessutom skulle jag nog inte klara all denna press att alltid vara på topp, inte göra "fel" så att det skrivs i tidningarna och vara borta så mycket från min familj - familjen betyder ju allt ♥.

Mamma, jag och pappa ska ut ikväll tror jag och äta på restaurang, det ska bli mysigt! Kinesiskt blir det I guess :P, det brukar bli det när vi går och käkar, eller i alla fall asiatiskt ^^.

Nej nu ska jag ut med mina älskade vovvar! :)
Puss och Kram ♥ // Emma

Snyggt från H&M


Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback