20090302

Andra dagen i mars månad och ingen sol. Bläää!
Aja, det är PT som gäller. (Positive Thinking) Vad jag däremot blev väldigt glad för i morse var när jag gick upp vid 06.50 och det var... LJUST! Underbart. Det gör så mycket.

Är väldigt seg idag. Blev rätt sent igår så man har väl sovit kanske högst 6 timmar. (Opps!) :P
Jag och Jonathan tittade på tv och somnade i vår oemotståndligt sköna soffa. Kan ju också höra till saken att jag tränade igår för första gången på ett år. Jonathan (träningsnarkoman) har rustat upp ett gym hemma i vårt vardagsrum. Helt galen med sina träningsscheman, när han väl hinner. Jätteduktig och min PT. Han kan varenda muskelgrupp, set, reps. Ja, ett träningspass med honom är rena rama grekiskan. Så duktig! Så nu är det beach 09 som gäller. (Kommer på mig själv med att sitta o tugga på en plopp. Vadå dålig karaktär. Inte jag inte!)

Just ni sitter jag på jobbet med papper papper och åter papper.

Tänkte ladda upp ett inlägg från min gamla blogg med sminkbilder senare.

Ha det bra!

// Lina

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback