Sova är bland det bästa jag vet ♥

Hello fokes!

Hur är det med er? Med mig är det helt okej, är väldigt trött, ska jobba imorgon så jag ska nog gå ut med hundarna snart och sen ska jag gå och lägga mig! ZzzZzzzzZzzZzzzzz. Hade tänkt att ligga i sängen klockan nio i dag :), får åka bil med syrran till jobbet imorgon så så kan jag sova till klockan sex, en hel kvart längre!
Har ju bara en lektion imorgon, så jag ska hänga med mina systerdöttrar och ta med min systerson som också kommer hit imorgon till stallet, mina systerdöttrar rider nämligen någonstans långt åt tjotaheiti, de älskar när man kommer och kollar på dom, hjärtana små :).

Kolla på denna, jag vill så gärna ha den;

tog dessa bilder när jag var på fotomässan med mamma förra året, åh ♥



Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback