Barnvakt

Hejsan! (god morgon får jag snart säga).

Jag sitter fortfarande här hos mina systerdöttrar och är barnvakt :). Börjar bli lite trött nu men inte så farligt!
Tjejerna gick och la sig för länge sen, de var så trötta. Innan sängdags så satt Amanda och spelade spel på internet och jag och Linn satt och spelade lite gitarr, jättemysigt var det :). Det är verkligen en helt underbar känsla att spela gitarr, jag vet inte varför, det bara är så! :P. Denna kväll har varit jättetrevlig verkligen, först åt vi tacos, sen melodifestivalen, sen gitarrspel och sång och nu sitta för sig själv och chatta, kolla nyheterna på nätet och bara vara...fast jag har ju sällskap med Erik genom msn, så väldigt ensamt är det ju inte :D, tur det! Jag kanske börjar bli gammal? Här sitter jag en lördag kväll, 18 år och festar aldrig på helgerna...hmm..jag är nog lillgammal, har alltid varit. Tror jag tycker det är en bra sak faktiskt, har jag tur ärver mina barn den "egenskapen" att de inte dras till fester och sånt, skulle kännas tryggt om man vet att de inte råka ut för något trubbel...ja jag börjar bli gammal, för här pratar jag om barn i tonåren, haha. Sluta nu säger jag till mig själv!

Är tröttmössa :), skyller på det ;).
Kanske går och lägger mig en stund på soffan, kanske kan sova en liten stund i alla fall!



God natt! <3, pussar och kramar // Emma

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hallå tanten, tack för barnvakten =). Vi hade väldigt trevlig som du märkte, det blev lite senare än tänkt....Älskar dig muss muss en tröttmössa till !

2009-03-11 @ 19:32:04

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback