Bättre sent än aldrig?

Hej och förlåt!

Jag har varit upptagen hela dagen. Kom hem ungefär klockan sju och sen så var jag barnvakt åt mina systerdöttrar =). Efter det så åt jag middag och sen badade jag hundarna (det tar sin "lilla" tid) och nu så sitter jag här! Haha.
Imorgon ska jag följa med mamma och lämna in hundarna på sjukan, dags för kastrering! Skönt säger jag bara! Även om man är lite orolig eftersom de ska sövas ner och så...men det kommer nog gå bra i alla fall! =), får tänka positiva tankar! Jag skulle fått sova till 8 imorgon, men nu får jag gå upp klockan sju. Kommer komma astidigt till skolan imorgon för jag har så nära till skolan från djurkliniken vi ska lämna hundarna på...vad ska jag göra då? Får sätta mig på ett café, ta en kopp kaffe (mums!) och typ...jag vet inte x)...skulle verkligen, verkligen vilja ha en laptop...önskar jag kunde köpa en! Jaja, får nog önska mig det några år till, haha x). För alla pengar går till körkortet nu...inte roligt! =(...men det kommer kännas bra sen efteråt! =)

Juste! Angående tävlingen imorgon så känner jag att jag inte har tid just nu att skicka den och allt det där, med tanke på att jag går i skolan till 18:00 varenda dag denna vecka förutom på torsdag, då slutar jag klockan 23:00 eller något i den stilen, jag kommer vara heeeeelt död! Så jag ger fler chansen och avslutar tävlingen på söndag istället! =), då kan jag också få iväg det på måndag så ni får det på påsklovet! =)

Måste verkligen sova nu om jag någonsin ska orka upp imorgon, önska mig lycka till!
Förlåt för den kassa uppdateringen här i dag, fy på mig! Fattar ni nu att jag skulle behöva en mini-PC?! :S...måste köpa en...kanske på avbetalning?! =)

Snygga kläder från H&M;


Sov gott sötnosar!
Puss och Kram // Emma

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback