Bill har fått dreads (!)

Jag vet inte om jag gillar det, men ändå så tycker jag att det är snyggt. Dock så tycker jag att det speciella med Kaulitz tvillingarna är ju att de har varit så olika...nu är de ännu mer lika. Men men, deras val och han är skitsnygg i alla fall, oavsett om han har dreads eller inte :). 

Min dag har gått åt att göra lite ärenden och sen gick jag över till tuss där vi spelade SingStar och Buzz, sjukt kul var det! :D ^^. Nu har vi varit ute med gåbbarna och ska snart göra mat - TACOS blir det, mums!
Ska sätta igång nu med maten :). Vi hörs under kvällen ^^.



Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback