Blogga, vad är det för någonting... :P

Jag kommer ju inte ihåg hur man gör. Fy på mig.
Som sagt har jag väldigt mycket just nu. Ska lära upp en ny tjej som tar över efter mig.

Idag vid 12.30 ska jag vara på sös för att göra EEG. Känns lite nervöst. Vet ju att det inte gör ont eller
så, men bara tanken på sjukhus. Blää. Hatar det. Har varit lite för många vändor dit senaste tiden med min B12 brist.
Sprutor hit, svimmningar dit, och en hjärnskakning på det. Hehe. Vad gör man inte för lite uppmärksamhet.



Im to sexy for my body :D

Men det ska nog gå bra. Anledningen till att jag ska göra den här undersökningen är för att se om jag har några
"svarta hål" i min hjärna. Alltså om min B12-brist kan ha något att göra med demens eller nått. (Älskling, kanske kommer hem o frågar: Vem är du? ikväll. :S) Lite läskigt det där. Men det går ju i släkten så you never know. Hur som helst så är det bra, ju tidigare dem upptäcker det. Då kan jag ta bromsmediciner.

Annars så mår jag hur bra som helst. Ni då?

Ha en fin dag så hörs vi under dagen.

// L

Kommentarer
Postat av: Syrran

Ha ha vilken snygg bild på "dig", den är nästan snyggare än min 50 procent ;). Hoppas undersökningen gick bra. Pok jag

2009-03-11 @ 19:28:24

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback