blogg.se strul

Tur att jag hann lägga upp tävlingsinlägget...för nu funkar det inte att ladda upp bilder! Illa. Tycker det strular ofta med blogg.se, men men, det är ju en stor sida också med många användare, men i alla fall...

Jag sitter i alla fall och har pluggat lite. Hade skrivit mer än halva mitt arbete och kände att jag var nöjd för i dag...så skulle jag bara lägga till en tanke jag kom på när jag stäng det...tror ni jag hittade det? Nej. Så nu skiter jag i detta. Jag orkar faktiskt inte, sånt där tar verkligen musten ur en...har i alla fall mailat min lärare nu och frågat om mer tid, får se om det går bra eller om jag får ett IG eller om hon förstår att jag faktiskt inte ljuger...för det gör jag inte!
Jag är en freak när jag skriver arbeten, sparar efter varenda mening och sparar ibland flera ex i olika namn...så ja, hur gick det till? Inte vet jag svaret i alla fall..kära någon.

Vad gör ni en kväll som denna? =)

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback