Caroline Af Uggla????

Kollade precis på melodifestivalen...jag kan inte hjälpa att jag blr irriterad. Vad ser alla hos Caroline af Uggla? Att hon är lite småcharmig och sådär det kan jag hålla med om, men låten sög, den är ju verkligen värdelös! Dessutom, hur kommer den låta på engelska sen liksom?! :S. Jaja, nog om det...man får väl tycka om henne om man vill, men jag hatar vekrligen låten hon framförde x)...
Sitter ju barnvakt här till mina systerdöttrar. Och mamma har hållt mig sällskap tills nu :). Nu ska hon dock gå hem och jag tänkte faktiskt låta ungarna gå och lägga sig snart, Amanda är hur trött som helst, men ni vet om man frågar om hon vill gå och lägga sig för att hon ser trött ut blir svaret "jag är inte trött" med en lite arg ton, haha. Barn vet ni ^^.
"Bad Company" går på TV, så jag kanske sätter mig och kollar på resten utav den, love that movie!

Tänkte också passa på att visa er en bild från min systers bröllop;

Denna bild blev också tack-kortet, mycket fint :). Dock kan jag inte säga att det är jag som tagit den...synd :P

PUSS // Emma


Kommentarer
Postat av: amanda

aa, den e sjukt bra!

2009-03-07 @ 22:42:41
URL: http://aamandadahlstrom.blogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback