Dan Talevski

Hejsan ♥

Jag ber om ursäkt för den otroligt dåliga uppdateringen i dag, men jag kom i princip precis hem och har varit borta hela dagen. Åkte och handlade med mamma till min syster Mia och sen åkte vi dit till henne med det och spenderade resten utav kvällen där :), jättemysigt ♥.
Jag har precis duschat, tvättat mig och borstat tänderna så jag ska sova nu tänkte jag :). Sitter dock och lyssnar på denna otroliga grabb, Dan Talevski heter han;


Älskar hans vibrato, han weilar perfekt och jag bara...gosh! Skulle lätt köpa en skiva med honom! Vad tycker ni om honom? ^^. Rekommenderar att gå in och lyssna på mer utav honom, helt underbart! :)
Nu blir det sängen, ska upp klockan 06:30 imorgon, känns jobbigt. Dessutom så ska jag ha sånglektion så jag får inte vara helt död då x). Ska sjunga "Your Song" och ska egentligen kunna den utantill imorgon, men ooops jag har inte haft tid eller ork att lära mig den. Kan tre verser och en refräng så ja, det är bara en vers jag inte kan...det blir nog bra :).

Godnatt kära ni ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

hihi där ser man:) vi får hålla tummarna!

2009-03-09 @ 12:58:39
URL: http://doilooklikeagoodgirl.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hejsan,

Vill du bli veckans blogg i min blogg?

Kommentera minst 3 olika inlägg så är du med i lottningen! :)

Kram

2009-03-09 @ 17:43:25
URL: http://barahons.blogg.se/
Postat av: E

Haha det var bara tänkt som ett roligare inlägg:-)

2009-03-09 @ 17:57:24
URL: http://ewelinakarlssonn.blogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback