FÖRLÅT!

Har inte hunnit, haft lust, orkat (etc) att blogga i dag. Crashade igår på soffan vid klockan 22:20 typ och sov till 08:20 imorse...hade kläderna på mig och allt x). Hade väldigt mycket att göra på jobbet i går vilket tog på krafterna ganska rejält, så jag är görtrött även i dag...
Åkte till Lina (syrran som jag äger denna blogg tillsammans med) där vi blev bjudna på lunch - som btw var ASGOD!!!! - och sen spelade jag massa Guitarr Hero så nu har jag ont i fingrar och armen, haha, kommer ha värsta träningsvärken sen imorgon, haha. Adam (min systerson) sover här så tungt bredvid mig, han är så söt! Mia (hans mamma och min syster) kom och lämnade honom när vi var hos Lina så imorgon ska jag passa honom, ingen sovmoron då heller x). Men får gå och lägga mig extra tidigt imorgon kväll annars orkar jag aldrig upp på måndag i alla fall...hua! Usch vad denna helg har gått snabbt! Vill ha påsklov nu! Men det är inte långt kvar :D.

Tog lite fina bilder i dag när jag, mamma, pappa och Lina tog en promenad med vovvarna, vi släppte de lösa så de fick springa av sig lite grann =), fy vad de tycker det är roligt! Lika roligt var det dock inte att tvätta dom sen, haha!
Lägger in bilderna här sen, ska bara slänga ihop ett litet collage =).

Puss och Kram! ♥ // Emma


Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback