Fortfarande ont, men här är jag!

Hej på er ♥

Först vill jag tala om att imorgon eller på onsdag (beror på om jag hinner imorgon eftersom att jag jobbar) dyker en tävling upp här! Det är ingen stor tävling direkt, inga exklusiva saker kanske, men det är i alla fall något som kan behövas nu i vår och sommar =) + ett klädesplagg. Hope you like it! Men tävlingen drar jag igång först imorgon eller på onsdag, ska försöka hinna med det imorgon =).



Jaja, i dag har varit en riktig skitdag, har haft ont i kroppen hela dagen och varit stel i hela kroppen. Men men, jag var i skolan i alla fall, hängde med på lektionerna etc. Gick dock hem från svenskan eftersom vi bara skulle jobba på egen hand. Nu ska jag göra en läxa (resten får vänta tills imorgon). Så bloggen blir lite lidande i dag, men dagens outfit kommer senare, samt lite musikklipp och lite sånt =).

Puss och Kram på er! <3

, Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; TACK! jag hinner inte fixa just nu.. men jag sparar din kommentar.. det hjälpte verkligen för jag vill ha en sån meny! :D

2009-03-23 @ 20:25:45

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback