God natt på er =)

Nu ska jag allt gå och sova! =), börjar bli väldigt trött och ögonen svider! Gullepappsen var ute med vovvarna, så jag kan bara gå och lägga mig! Skulle lagt mig klockan 22, men jag fastnade framför ett One Tree Hill avsnitt, haha, surprise right!? Börjar klockan nio imorgon, så jag får sova till klockan sju - helt underbart!

Hoppas att ni mår bra och att ni får sova gott i natt!
Vet att jag tjatar, men glöm inte tävlingen! =) (finns under fliken "Våra tävlingar!")

Puss och Kram på er! // Emma


Mitt öga fotat av mig själv i somras =)

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback