Godmorgon och en lista...

God morgon på er! =)

Allt bra? =), hoppas det! Själv har jag lite ont i halsen och känner mig väldigt trött, hade svårt att sova i natt, men annars är det bara fint, man får inte klaga för mycket! ^^.

Här är en lista, igen...man ska skriva allt på "sin" bokstav, alltså bokstaven ert namn börjar på. Min bokstav är då E...

1. Vad heter du?  Emma       
2. Ett ord på fyra bokstäver:  Elak
3. Flicknamn: Enya
4. Pojknamn: Ethan
5. Yrke: Engelskalärare? x)
6. Färg: Eh...?
7. Klädesplagg:  Ett par byxor
8. Mat: En god pastasallad!
9. Sak i badrummet: Eltandborste
10. Plats/stad:  Europa...nej men...England
11. En orsak att vara sen: Emma ville inte gå upp ur sängen!
12. Något man skriker: Jag skriker aldrig? :O xD
13. TV-serie: Entertaiment now
14. Något man dricker: En drink...
15. Band: Ebba Grön ftw! Haha :D
16. Djur: Elefant, ekorre
17. Gatunamn:  Edinsvägen
18. Bil: Finns det någon bil på E? ...
19. Sång: Enemies

Kommentarer
Postat av: Erik

Det finns ett bilmarke pa E, Excelsior, ett amerikanskt bilmarke.



Hoppas du har det bra hemma i Sveriget. Har ar det helt okej, fast mycket regn.



Ha det bast!

Kramizar / E

2009-03-29 @ 16:59:13
Postat av: Emma

Svar till Erik; Jaha...det visste jag inte, men nu vet jag! Haha :D.

Det är ju gör länge tills du kommer hem, det suger! :'(. Här i Sverige är det helt okej, väldigt kallt dock och vädret får damp ibland och börjar snöa...men men, det är ju faktiskt Sverige vi bor i :P.



Puss på dig! Vi hörs snart hoppas jag =)

2009-03-29 @ 17:26:39
URL: http://bobw.blogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback