Godmorgon

Nu ska jag åka iväg till mamma, pappa o Emma. Lilla Adam är där också nu när min syster opererat handen.
Kul igår att vi hade lite över 30 läsare. Kanske inte så mycket som många andra. Men tänk då på att bloggen bara är några dagar. 

Jag tänkte fråga Er, om ni är intresserade. Skicka in förslag, bilder, lite insperation på makeup´er Ni vill att jag ska göra. Vore superroligt. Ni kan skicka till vår mail: [email protected]

Vi hörs senare under dagen, med lite bilder kanske. ;-) Undara om jag ska plåga min lillasyster lite och använda henne som modell??? 

För övrigt slänger jag ut ett tips ang puder som är bra att tänka på. 

Ciao! 

// L 

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback