Godmorning, Godmorning ;)

Uppdaterat

Det var så mysigt att fika. Pappa var ju med också. :)
Adam mitt hjärta åt en hel semla. EN HEL!!! Han åt upp botten med mandelmassan först. Sen
gick han över till grädden. Och sparade locket till sist. Haha. Precis som jag åt semlorna när
jag var mindre. Idag kan jag inte äta semlor. Bläää. Ussh vad äckligt.

Sen följde Syrran o Adam med till mitt jobb. För att se vart jag jobbar. Adam var inte allt för intresserad, tills han såg vår gigantiska godishörna. Fniss!

Här kommer ett kort på min lilla prins.



Själv åt jag en räkmacka och en dammsugare efter. Garanterat fritt från fullkorn.
hehe.

Hörs sen!

// L




Tråkigt väder idag igen. Hmmm.. Hur var det nu. PT va? :P
Är på jobbet just nu och det är inte särskilt mycket att göra. Är väldigt glad idag.
Vissa dagar är man sådär tillfreds med livet bara. Nytt jobb på gång. Fina vänner och
underbar familj. :D
Extra glad blir jag ju såklart av att jag ska träffa min storasyster Mia på en fika idag.
Och hon har med sig min underbara systerson Adam. Världens sötaste.

Pratade med Mia i telefonen för att bestämma vart vi ska träffas och när hon nämner fika
hör jag Adam: Mamma, mamma en temla vill jag ha! Haha. Världens gulligaste unge.
En av mina 3 diamanter.

Vi hörs under dagen!

// L

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback