Good morning!

God morgon bloggen och bloggläsare ♥

Somnade rätt sent igår, mådde jätteilla och när jag väl somnade var klockan runt fyra...kul *inte*. Vaknade för 45 minuter sen av att min lillplutt till hund står och krafsar på dörren, som en liten katt, haha. Han ville ut han! Nu ligger han helt plötsligt och sover igen...jahapp? Det som var såååå bråttom att gå ut x). Jaja, jag ska i alla fall ta en lite promenad med vovvarna nu :). Blev lite besviken på att solen inte sken när jag vaknade. I dag om någon dag ville jag verkligen att solen skulle skina! Och så gjorde den inte det, skit också :P. Jag längtar så himla mycket till våren nu, vill att det ska bli varmare så man slipper alla halsdukar och allt frysande när man sitter och väntar på bussen. När det blir vår är det så himla vackert ute, så då har man lust att gå hemifrån 10 minuter tidigare till bussen bara för att stå och njuta av solen och allt fågelkvitter, hör bara på hur det låter - helt underbart. Tänk när den efterlängtade våren äntligen är här, då kommer jag bli glad!
Kan tänka mig att jag inte är den enda som längtar efter våren? Hoppas inte det i alla fall :P.

Nu måste jag pallra mig ut, klockan 11 kommer några som förhoppningsvis ska köpa våra gustavianska möbler, de är verkligen jättefina så de borde köpa dom. De lät i alla fall intresserade :). Så efter promenaden ska jag nog städa undan lite och sen gå och lägga mig någon timme och försöka sova lite grann.

Vi hörs senare under dagen!
Puss och Kram ♥

// Emma


Kommentarer
Postat av: Lenita

Åh gustavianska möbler är fina! =)

2009-03-02 @ 09:34:20
URL: http://heartofcandy.blogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback