Hello!

Jag är så sjukt glad idag... Haha..  Känner mig nästan flummig...
Ledsen att jag inte bloggat... Jag har haft så mycket att göra på jobbet och när jag kommer
hem så lagar jag på middag och sen så somnar jag och jonathan i vår oemotståndligt
sköna soffa. Ingen ursäkt jag vet, men ändå!

Vet ni vad jag gjorde idag?
Jag och mina underbara arbetskamrater gick till Kungsträdgården och åt, UTE. Det var så varmt och skönt. Helt
underbart. Fish & Chips. Oj oj oj vad onyttigt. Fast sen efter jobbet gick jag till slussen. Det tar ca 15 min.
Sen så gick jag ytterligare 40 min när jag kom hem. Lite duktig är jag. ;)
Beach 09 babes!

Annars har jag nog inte så mycket att säga för nu.. Hmm.. Slutar snart på mitt jobb. Och har en veckas semester med min underbara Jonathan. Pussgurkan min. Han jobbar nu. Stackarn. Det blir sent.
Kanske en sista minuten. Hehe. Vore ju inte helt fel.

Hej så länge!

// L

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback