Hemma

Fy vad jag är duktig! Gick från Ektorp nu i dag igen även fast (jag vet att man inte får säga så för det är inte grammatiskt korrekt...men men) jag var totalt färdig efter dagens arbete, i dag var det mycket att göra och det är skitkul! :D. Älskar när man inte behöver sitta ned och inte ha något att göra, gillar när det är fart och fläckt istället! :). Har suttit mestadels av dagen i receptionen och sen arkiverade jag ett stort ärende som tog ca en timma, annars har jag fixat kaffebrickor, tagit emot klienter, kopierat massor, scannat och mailat, tagit emot fax, frankerat kuvert + lite annat som ingår i receptionsjobbet, jättekul att lära sig nya saker! :).
Är dock jättetrött nu och tänkte faktiskt sminka av mig nu och sen sätta mig med lite plugg. Tänker ligga i sängen om tre timmar hade jag tänkt! :). Ska upp klockan 06:00 imorgon, oj vad jag inte ser fram emot det alls, haha :P.

Nu måste jag få något i magen, är så hungrig att jag mår illa!
Puss så länge! ♥ // Emma

Våren får mer än gärna komma nu! Eller vad säger ni?
Detta fotot tog jag förra våren, åh vad jag längtar nu. VÅREN KOM!!!!

Kommentarer
Postat av: Betty Svensson

Hejsan! Händer i veckan? :)

2009-03-17 @ 19:03:17
URL: http://svenssonbetty.blogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback