Hemma

Hej på er :)

Kom hem för en liten stund sen och är så galet trött i huvudet. På historian pratade vi och diskuterade om vänsterpartiets (tror jag det var xD) egna Lars Ohly och dess koppling till Sovjetunionen och kommunism etc etc. Det var en helt okej lektion, men bara det att 1½ timme är väldigt långt. Efter den hade jag 1½ timmes svenskalektion där vi diskuterade språksociologi och hur män respektive kvinnor pratar, uttrycker sig etc i olika situatuioner och lite så. Det var faktiskt ganska intressant! Mor min är på Il Divo konsert, underbart! Hade så gärna velat gå, men hade och har fortfarande inte råd x), så ja, så var det med det, inget att waina över :).

Nu ska jag laga lite mat :). Korv med bröd får det bli tror jag, mums så gott!

Jag just nu.
Vad liten jag ser ut på den där bilden... :P


Puss och Kram!

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback