Hi cuties!

Hej på er fina läsare! ♥

Allt bra med er? Själv mår jag ganska bra, är ganska pigg. Here's the reason; Jag jobbade ju igår, och sen tog jag två glas vin på jobbet där, mycket trevligt! =). Efter det åkte jag och syrran hem och sen så skulle jag bara duscha för att bege mig iväg till några polare som hade inflyttningsfest...jo, lättare sagt än gjort. Jag bor ganska knasigt till när det gäller bussarna, för när det blir halt går dom inte, surt I know! Ringde till TX, alltså SL's huvudkontor här i Nacka, och det var som jag trodde...de hade blivit inställda, så jag kom inte iväg...skitsurt var det! Men vad gör man? Att ta taxi kom upp i mitt huvud, men både dit och hem...nja, det hade blivit alldeles för fyrt, säkert 400 spänn, och det hade förmodligen varit värt det, men eftersom jag har lite "fobi" för att åka taxi själv valde jag att inte åka...tyvärr! Next party I'll be there Ida och Stina! =).
Jag duschade i alla fall och satte på mig myskläder, tog en klunk ur mitt glas Coca-Cola som jag hällt upp och sen somnade jag...däckade verkligen, vid klockan 20:30 låg jag och sov, med smink och allt! Haha xD, sen sov jag hela natten! Så jag är ganska utvilad om man säger så :P...jaja, nog om det! =).

I dag är det ju den omtalade "släcka-alla-lampor-dagen", Earth Hour...om jag minns rätt. Funderar på att ta mig till skansen för att kolla "effekten" av det hela. Vi ska här hemma annars förbereda med massa ljus och sånt, ett utmärkt tillfälle att bara umgås, utan TV och dator, kommer bli perfekt tror jag =). Hur ska ni göra? Ska ni också vara en del av Earth Hour, eller bryr ni er inte? Vill veta, haha =).

Har försökt att ladda upp bilder här på bloggen. Jättekonstigt att det inte fungerar! Kanske min dator som är knäpp...förmodligen är det så! Men för att inte inlägget ska bli alltför tråkigt lägger jag upp en bild som finns i arkivet, det är ju bättre än inget, right?! =)

Puss på er, vi hörs sen!
Btw, kul att så många vill vara med och tävla! =D



// Emma







Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback