Hjälp vad länge sen... Vet att inga ursäkter gäller...

Hej alla bloggläsare, ber om ursäkt, men mycket har hänt senaste tiden.
Slutade mitt jobb i fredags och hjälp vad mycket känslor. Min anställning var ju ett vikariat som dick ut den 27:e.. Oj vad jobbigt! Att behöva lämna alla fina kollegor...

Fick en väldigt fin och rörande avtackning med blommor, champagne, lyxig choklasd och en penna i silver. Typiskt advokatbyråer.

Nu har jag semester med min fina Jonathan i en vecka. Så skönt. Man har tid att prata med varandra, att verkligen umgås. Det orkar man/hinner man inte alltid. Det är jobb, stressa hem, laga mat, äta, stressa i sängen. Oj,oj oj... Men livet är härligt ändå tycker jag. Är inte en människa som skulle orka att bara sitta hemma. Kanske skönt ett tag, men efter ett par månader måste det vara rena öken. Nej, jag vill jobba, känna att jag drar mitt strå till stacken.

Idag har jag annars varit och handlat mat, men även lite nya arbetskläder.



Och sen ett par svarta kostymbyxor som inte blev så bra på bild.

Nu ska jag sova efter en mysig kväll med Jonathan. Krabba, baguett med limeaioli och Louis Bouillot (mousserande) mums...

Sov gott!

// L

Kommentarer
Postat av: Storesyrran

Hello lillsyrran, vad kul att se dig skriva på sidan =). Vad härligt medlite minisemseter, en veckas mys och ta igen dig(er)nu, inte helt fel!



Lycka till på nya arbetsplatsen, det kommer att gå kanon.



Älskar dig, muss muss storasyster.

2009-03-31 @ 21:49:41

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback