Hola!

Hola guapos y guapas! (läs; hej snyggingar!)


I dag har jag inte bloggat :O, och det är ju dåligt av mig. Men denna dag har varit en riktig skit dag kan jag säga! Började med att min klocka inte ringde så hade inte min hund skällt vid 07:10 så hade inte jag kommit upp. Hela morgonen blev stressig eftersom jag skulle gå 07:52, och när morgonen blir stressig så blir resten utav dagen inte bra. I alla fall, när jag väl kom till skolan så var min sånglärare inte där och vikarien var sen så min sånglektion blev en kvart lång...inte bra. Men men, efter det hade jag 40 minuters rast så då låg jag och läste sporten i Aftonbladet som jag köpt, det var det bästa på hela dagen! :) - ligga i soffan i skolan när typ ingen annan är där och läsa sporten, snacka om att ta det lugnt och njuta av tystheten. Vad dramatisk jag lät nu, haha x). 
Ska ju jobba imorgon så jag tänkte lägga mig om 30 minuter faktiskt, ska upp 05:45 imorgon så jag lär behöva all sömn jag kan få! Det är så skönt att gå och lägga sig tidigt! Jag bryr mig inte ens om att jag missar program jag vill se, för att sova ger mig så mycket mer än att kolla på TV :). Ska gå hemifrån klockan 07:05 imorgon så jag kommer att hinna i lugn och ro göra mig iordning och kanske t.o.m äta frukost som jag faktiskt aldrig hinner (fy på mig!)

Nej fy vad jag skriver massa blaj nu! Ska gå och sminka av mig, ta en snabb promenad med vovvarna sen hoppa i säng! Fy vad skönt! ^^. 

Puss på er små älsklingar ♥


 

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback