Husmor

Hej raringar!

Hur är det med er i dag, allt bra? Det hoppas jag. Själv är jag trött som bara den, tur att jag fick sova länge i dag! Eller ja, det beror ju på vad som klassas som länge för alla ungdomar, men jag fick sova till 09:30 och det för mig är galet länge med tanke på hur tidigt jag går upp alla andra dagar :). Jag har inte gjort så mycket, skulle hunnit massor i dag hade jag tänkt, men icke. Har inte ens klivit ur sovkläderna än...bra jobbat va? Har inte ätit frukost, men däremot har jag ätit kladdkaka som mamma bakade igår, haha, hur är det möjligt?! Det jag däremot har gjort är att baka chokladbollar till min mentorsgrupp i dag, eftersom vi har mentorsdag (boring), får se om jag får chans att dela ut dom, annars får de följa mig hem igen, stackars mig right? :D. Nu tänkte jag klä på mig, kanske duscha en snabbis innan om jag hinner - annars får jag göra det ikväll när jag kommer hem - gå ut med hundarna och sen försöka hinna sminka mig, ser ut som ett troll och inget vackert sådant x).

Nej jag ska sjutton åka om en timme, dags att börja sätta fart kanske?!
Puss så länge ♥

// Emma
Mina ögon

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hallå Husmor, hur gick det till ???!

Kladdkaka vilken bra frukost den måste jag pröva =).

Du kan väl komma över med en bit ;). Försent nåja...själv festade jag loss på 4 Ryvita med du vet vad!

Kramisar jag

2009-03-11 @ 19:38:08

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback