Jag har blivit en CDON missbrukare :O

Ja, nu har jag gjort det igen, handlat på rean på CDON...ajja bajja på mig right? :P.
Dessa filmer lyckades jag klicka hem;



Fatta om jag är glad!! :D, äntligen får man Transformers (den är skitbra!) på film! ^^, och hela trilogin med Bourne för ynka 99kr, underbart alltså! ^^. Beställde även Kalle Stropp och Grodan Boll...snacka om minnen säger jag bara! Vad jag tjatar om barndomsminnen, men äh, sånt är härligt ju! :D

Nu ska jag verkligen gå och sova :), godnatt på er!
Puss och Kram // Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sötast! Just nu pågår en tävling i min blogg, så är du nyfiken ta dig gärna en titt! :) Priset är ett armband värt 159:-, super sött! :)



Kram

/Linnéa

2009-03-11 @ 10:15:23
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback