Jag lever...

...men det är knappt.

Hej på er!
Har haft fullt upp hela dagen, får be om ursäkt! Jag har varit ganska dålig på att blogga dessa två senaste dagarna som gått, vet inte vad som händer. Har sjukt mycket att göra, och skolan, jobb, vänner, familj kommer ju faktiskt i första hand, och jag vill inte att bloggen ska bli något som jag bara gör för att jag måste, utan endast för att jag vill. Om jag skriver fast jag inte vill, så kan det lätt bli väldigt opersonligt och kanske übertråkigt att läsa, så hellre skriver jag när jag känner mig inspirerad av något eller bara har något att skriva än att bara skriva massa skit. Hoppas ni förstår! =).

Det som hänt under dagen; 

♥ Jobbat =)
♥ Lunchat med Lina (åt supergod laxpasta med krämig sås till, underbart gott!)
♥ Tappat mitt kontokort och fick tillbaka det! (har man tur eller?)
♥ 
Fått en kartong rakt under nageln (AJ kan jag bara säga, ville bara klappa till någon för att det gjorde så ont, haha xD)
♥ Blivit smått deprimerad över att det var snöstorm mitt på dagen. Våren är varmt välkommen kan jag bara säga! 
♥ Nu sitter jag och pluggar...

Ja, det var min dag lite kort. Köpte ett par örhängen också, kan visa dom imorgon, har ingen aning om vart kameran är just nu faktiskt...typsikt mig. Men som sagt, imorgon kommer de bilder på dom, och då drar även tävlingen igång, så håll utkik!!! =).

Öppnade ett sparkonto i dag också, känns asbra! För imorgon kommer lönen för förra månaden, och de åker direkt in på mitt "sparainförkörkort"-kapitalkonto, wonderbart! Hatar dock att det ska vara så himla dyrt, det är helt sjukt! Och denna nya utbildningen - riskettan - vad är det för trams? 500kr till liksom...mitt körtkort kommer säkert å på runt 7-8 tusen...hjälp. Fast jag har mer än hälften nu tack vare jobb + studiebidrag så det känns awesome =D. Ska ringa någon gång under nästa vecka och boka tid för riskettan-kursen, halkbanan samt körlektion...känns jättebra! =)

Nej nu måste jag fortsätta med plugget! Tyvärr.
Vi hörs lite senare, innan läggdags =).

Pussar ♥ // Emma


Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback