Jag vet...jag är dålig... igen...

Igår var jag då hos läkaren och det gick bra. Såg som sagt väldigt roligt ut.  
Det bästa av allt var att jag efter läkaren gick till frisören Lyxxx!!! Så nu har jag klippt av mig till axlarna. Hade
vid midjan innan. Uhhh, lite läskigt, men jag har en sådan frisör att det spelar ingen roll vad han. Litar fullständigt på honom. Frisörsalongen heter two brands och ligger på strandvägen. Det är dyrt, 950 kr för klippning. Fast jag klipper mig bara en gång om året. Så det jämnar ut sig. :)

Köpte två par ballerinaskor igår på HM för 149 kronor. Jättefina! Lägger in en bild i eftermiddag.
Ska försöka ta lite roliga bilder också. Så det inte blir en massa tråkig text hela tiden.



Ha en underbar dag!

// L

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback